Bossenbroek
Dit jaar staan ze voor het eerst op de DrankenbeurZ. Bossenbroek, de speciaalzaak uit Breda als het gaat om alles wat met wijn te maken heeft, behalve dan de drank zelf. Waarom ze er voor kiezen om dit jaar naar de enige echte slijtersvakbeurs te gaan? Precies, juist daarom. Omdat het de enige beurs is waar alleen de vakhandel mag komen. En met de lancering van een splinternieuwe website voor de boeg, kan de beurs dé aftrap zijn voor een bijzonder succesvol najaar. Bernhard van der Maaten van Bossenbroek heeft er nu al zin in. “De verwachtingen zijn hoog. We gaan er van uit dat er veel bezoekers zullen komen.” Aan Van der Maaten zelf zal het in ieder geval zeker niet liggen. Hij gaat zijn best doen om de beurs onder de aandacht van zijn (en mogelijk nieuwe) klanten te brengen. Niet alleen via social media als Facebook en LinkedIn, maar ook via vakbladen en de eigen website en mailings. Met verleidelijke acties die uiteraard alleen op de beurs geldig zijn hoopt hij een zo groot mogelijke traffic op de beursvloer te genereren en er een ouderwets goede beurs van te maken.