Natuurlijk staat Hansen Dranken op de beurs

Voor de branche als geheel is het goed dat er weer een grote slijtersbeurs komt, vindt Arnoud Barendsen, accountmanager wijnen bij Hansen Dranken. Waarom het Limburgse bedrijf hier niet wil ontbreken, is in feite een optelsom van meerdere factoren. “Het geeft ons één per jaar de mogelijkheid om ons voor te stellen aan de vakhandel. We krijgen de kans in een kort tijdsbestek een flink deel van onze relaties te zien, bij te praten en om nieuwe producten te presenteren; daarnaast kunnen we kennismaken met nieuwe afnemers. Voorts kunnen we de bekendheid van ons familiebedrijf, dat al 73 jaar bestaat, o.a. als totaalleverancier verder onder de aandacht brengen.” Het bezoeken van de beurs is zeer belangrijk voor het voortbestaan van een slijtersvakbeurs, stelt Barendsen. “Wij denken dat we dat in de uitnodiging naar onze klanten duidelijk moeten maken.” De bezoeker moet het gevoel hebben dat hij iets mist als hij niet is geweest. Dat kun je bereiken met een uitgebreid deelnemersveld, waar alle segmenten vertegenwoordigd zijn: wijn, gedistilleerd, port/sherry, (speciaal) bier en verpakkingsmaterialen. “De beurs moet van toegevoegde waarde zijn voor zowel de beursbezoeker als de standhouder. En het moet inspireren, je moet ideeën opdoen.” Dat Hansen Dranken mee zou doen, was van meet af aan duidelijk. “Diverse relaties hadden al aangegeven dat ze het jammer vonden dat er vorig jaar geen vakbeurs meer was. Wij hebben hen duidelijk gemaakt dat zíj ervoor kunnen zorgen dat er weer een vaste slijtersbeurs komt, door hun gezicht te laten op een eventuele beurs voor dit jaar. Wij geloven in de DrankenbeurZ omdat hij is georganiseerd door de vakhandel voor de vakhandel. Het feit dat een groot aantal namen acte de présence geeft, heeft ons de doorslag gegeven om ook weer aanwezig te zijn. We hebben er zin in!”
Ben jij net als Hansen Dranken op 13 en 14 september van de partij? Aanmelden kan nog, via ons digitale inschrijfformulier.