“Met diversiteit trek je als vakbeurs een breed publiek aan”
Anker Amsterdam Spirits is van plan om flink uit te pakken in Gorinchem en zo de Nederlandse slijter te verleiden om zaken te doen. De reden om deel te nemen is eenvoudig. “Deze vakbeurs is gefocust op onze hoofddoelgroep: slijters en wijnspeciaalzaken. Met onze klanten willen wij op alle mogelijke manieren in contact zijn en dit is een uitgelezen evenement hiervoor.” Waar een goede vakbeurs volgens het Anker-team aan moet voldoen? “Een succesvolle beurs staat of valt met het aantal bezoekers. Het is belangrijk om vóóraf genoeg mediakanalen te gebruiken om enthousiasme te genereren.” Met de publicaties in Drinks Slijtersvakblad -met als apotheose de uitgebreide beurseditie in september- maar ook de e-mails naar beurshouders en bezoekers, de berichten op website, Facebook en sinds dit jaar op Instagram, zit dat wel snor. Een ander belangrijk ingrediënt is een diversiteit aan standhouders. “Op deze manier wordt een breed publiek aangetrokken.” Anker is van plan haar exclusieve assortiment met passende aanbiedingen te presenteren. De bezoekers zullen ervaren waar het bedrijf tegenwoordig voor staat: een merkenbouwer met een breed portfolio, scherpe prijzen en oog voor de toegevoegde waarde. Het zal de slijter die de meterslange stand aandoet snel duidelijk zijn dat samenwerking met deze groothandel een hoop voordelen kan opleveren. Bent u nieuwsgierig naar alle details? Zet dit bedrijf dan alvast op uw lijstje en breng ze op op de beurs een bezoek!