“Fijn dat de DrankenbeurZ niet zo massaal is”
Het is een van dé trends van dit moment in de drankenwereld: ready-to-drink cocktails. En alleen al daarom mag een bedrijf als Cocktail Lab niet op de beurs ontbreken.
Met een slim concept wil eigenaar Sanne Villevoye de harten van de Nederlandse cocktail-liefhebber veroveren. Een van de manieren om dat te doen is natuurlijk via de gespecialiseerde slijter. Cocktail Lab levert ready-to-drink cocktails in porties van 100 ml, in een trendy reageerbuisje. Perfect voor één glas. Wat ijs erbij en bijgeleverde garnering en het grote genieten kan beginnen.
Het idee ontstond tijdens de lockdown. De aankomende DrankenbeurZ in Gorinchem is de eerste vakbeurs waar Cocktail Lab haar neus zal laten zien. Een mijlpaal, aldus Sanne Villevoye. “Hier willen wij de bezoekers ons verhaal vertellen. En daarnaast is dit natuurlijk een prachtige gelegenheid om onze RTD-cocktails in de nieuwe verpakkingen te presenteren.”
In de Evenementenhal hoopt zij op 18 en 19 september een breed publiek kennis te laten maken met de glamourachtige tubes. “Net als andere deelnemers hopen wij veel nieuwe connecties aan te gaan en potentiële klanten te kunnen spreken.” Wat deze nieuwe exposant verwacht van de vakbeurs? “Allereerst vinden wij het belangrijk dat er een goede balans is tussen vraag en aanbod. Wanneer een vakbeurs voldoende bezoekers heeft is de kans natuurlijk groter dat we kennis maken met toekomstige klanten. Ook vinden wij het fijn dat de DrankenbeurZ niet zo massaal is. Zo verwachten wij genoeg aandacht aan onze prospects te kunnen besteden. Tot slot is de variatie in aanbod ook van belang voor ons.” Sanne heeft al gezien dat het met die diversiteit wel goed zit. “Daarom hebben wij veel vertrouwen in de DrankenbeurZ. Daarnaast zijn wij enthousiast over onze deelname aan de beurs omdat de doelgroep ons erg aanspreekt. In de eerste fase heeft Cocktail Lab zich nog niet op slijters gefocust. Wij geloven dat september het uitgelezen moment is om ons voor te stellen aan deze doelgroep. En natuurlijk willen wij heel graag onze naamsbekendheid vergroten.”