COVID-19 MAATREGELEN VOOR BEZOEKERS

VOEL JIJ JE ZIEK, BLIJF DAN THUIS
Hoe graag we jou ook willen verwelkomen op onze DrankenbeurZ, wij vragen je om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien jij je ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.

TIJDENS JOUW BEZOEK

SOCIAL DISTANCING
Wij vragen je vriendelijk om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

VERMIJD FYSIEK CONTACT
Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

BEZOEKERSDICHTHEID
Neem voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.

DESINFECTIE
Tijdens onze events zullen oppervlaktes gereinigd worden met ontsmettingsmiddel. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen regelmatig gedesinfecteerd worden.

HANDHYGIËNE
Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar zijn. Ontsmet jouw handen regelmatig!

LOOPLIJNEN
Wij vragen jou de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

ETEN & DRINKEN
Eten & Drinken mag alleen zittend worden genuttigd op het daarvoor beschikbare horecaplein in het midden van de beurs.

COVID-19 MAATREGELEN VOOR DEELNEMERS

VOEL JIJ JE ZIEK, BLIJF DAN THUIS

TIJDENS JOUW BEZOEK

SOCIAL DISTANCING
Wij vragen je vriendelijk om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

VERMIJD FYSIEK CONTACT

BEZOEKERSDICHTHEID

DESINFECTIE

HANDHYGIËNE

LOOPLIJNEN
Wij vragen jou de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

ETEN & DRINKEN
Eten & Drinken mag alleen zittend worden genuttigd op de stand of het daarvoor beschikbare horecaplein
in het midden van de beurs.

HERKENBAARHEID
Zorg dat je als standhouder herkenbaar bent d.m.v. onder meer het dragen van een beschikbaar gesteld polsbandje

DOORSTROMING
Mochten er bij jullie stand zich teveel mensen ophouden, vraag ze dan om even door te lopen en iets later terug te komen. Er lopen mensen rond om hierop toezicht te houden maar dergelijke ondersteuning kunnen ze goed gebruiken.

HOUD JE STAND OPGERUIMD
Plaats niet te veel items op de toonbank of tafel voor een efficiënte reiniging en desinfectie. Maak gebruik van de digitale mogelijkheden als die er zijn.

De DrankenbeurZ is

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

De DrankenbeurZ vindt plaats op 13 en 14 september 2020 in de Evenementenhal in Gorinchem. Twee dagen lang is deze beurs dé ontmoetingsplek voor slijters, wijnhandelaren, importeurs, leveranciers, distributeurs, groothandels en de verpakkingsindustrie. Waar bezoekers en deelnemers hun vakkennis kunnen delen, op het gebied van wijn, bier en gedistilleerd. Waar ruimte is voor innovaties, maar ook voor vertrouwd aanbod. Kom proeven, kom kijken, kom luisteren op de DrankenbeurZ 2.0!

Contactinformatie

DrankenbeurZ